HTML

Gondolatok...

Gondolatai egy olyan eltévelyedett embernek, (gyereknek) akinek nagyon fáj egy szélsőséges érzelem...

Friss topikok

Linkblog

A Saját világ megalapítása...

bearmax 2011.02.27. 20:05

Egy Srác gondolatainak keveredéséről,alakulásairól olvashatnak az erre tévedők... A bemutatással nem is bajlódnék sokat, mert nem szándékozom magam alatt olvasztani a jeget... Annyit érdemes/elég tudni hogy ugyanolyan suhanc vagyok mint a többi 16éves.

A Birodalom szó jelentése ebben az esetben elég sokértelmű. Lehet érteni arra hogy egy Birodalomban vagyok aminek van egy vezetője(nem én), lehet érteni arra hogy egy Birodalmat szeretnék létrehozni aminek én vagyok a főnöke, a góréja! - Ez kell nekünk!

Ez a Birodalom kezdetben eléggé széthullott egyszerű volt ami értendő arra hogy elég fiatal voltam ami együtt jár azzal hogy látóköröm elég kicsi volt és amit tudtam az nem pont az volt ami nekem kellett! Ami nekem kellett volna információ (fiatal korom ellenére) nem tudtam megkérdezni senkitől, mert tudtam hogy az azonnali elítélés, meghurcolás várna!

Így hagytam az érzéseimet szabadon szárnyalni és csak éltem a saját kis birodalmamban!

Az első komolyabb élmény ebben a témában a Többi fiúval való "egymás megnézése" minden körülöttem lévő fiúban benne volt... Akkoriban még általános iskolás voltam, kis általános kölök, akit mindenki lenéz... ! Akkoriban már elég régen élt anyum a Műfaterral... Ő meglehetősen a legutálatosabb, legcsökönyösebb,javíthatatlan,beképzel,nagyfejű, köcsög faszfej...! (Ez kellett) Jószerivel akkor kezdődött az hogy megkezdődött a műgyerek elhanyagolása, aki csak arra kell hogyha valami nem tetszik rajta le lehet vezetni... Ez a földelés én voltam... Nemes egyszerűséggel le voltam sajnálva, ekkor nagy magányaimban felfedeztem hogy milyen jó magammal játszani, (nem csak az autókkal). Ilyenkor fogalmazódott meg bennem hogy milyen lenne egy másik hapsival játszani, (ekkor már 14évesen...!). De felfedeztem magamon hogy csak a macik tetszenek, a nagydarab, szőrös, pocakos, Medvék. Hála az Internetnek rátaláltam nem egy meleg közösségre! Regisztráltam, (term. ál születési dátummal...) és ekkor rátaláltam egy igen tetszetős Macira... ---Közben elég sokat ugrunk az időben---

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bearmax.blog.hu/api/trackback/id/tr682695718

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása