HTML

Gondolatok...

Gondolatai egy olyan eltévelyedett embernek, (gyereknek) akinek nagyon fáj egy szélsőséges érzelem...

Friss topikok

Linkblog

Egy teljesen új világ...

bearmax 2011.11.22. 19:30

Teljesen új világba csöppentem egy olyanba mely teljesen új köntöst öltött magára. Nem fáj a szó, nem fáj semmi - ahogy eddig.

Sok dolog megváltozott eme fura világban, melyet más nem lát, ez az én világom. Nem számít már mi volt, mi fáj, mit akartam, mit kellett volna. Rájöttem, hogy nem az elmúlt dolgokat kell bántani és miattuk bánkódni, elfelejteni és egy újabb problémát találni. :)

Rengeteg érzelem bántás, sértés ért, de mintha érettebb lettem volna amivel ezek a problémák egyszerűen megoldhatók. Nem érdekel többé már egy rég fájó érzelem. Elfelejtettem, találtam jobbat, érdekesebbet, szebbet, megbízhatóbbat és rendesebbet.

Mindez a megtestesült hatalom volt a világomban, amit én irányítok. Az új felfogás megrémített, nem tudtam hogyan kezeljem.


Testi megtestesülése Blackdeath személyében jött létre. Mikor megismertem nem bíztam abban hogy Ő valami újat mutathat nekem,- azt hittem már mindent láttam, de NEM! Különleges késztetést kaptam arra hogy ismerjem meg közelebbről, legyen Ő is egy ember, akit úgy ismerek ahogyan senki mást, és ne csak egy(1) legyen a sok közül, hozzak ki többet belőle, ismerjem meg jobban, tegyem a magamévá.

Sikerült.


Jött a kérdés, "Meddig mész el?" érzéki válasz - Akármeddig!

Pillanatok alatt testünk eggyé vált, egymás lángjában égtünk, ajkunk szorosan fedték egymást, nem bírtunk velem, kezek ide - kezek oda, minden érzel, csak az Övé, nekiadod, a pillanat mikor nem számít semmit, megszűnik a világ létezni, nincs más csak Te és Ő. Minden ami eddig volt, nincs többé, ez az a pillanat mikor úgy érzed - "...olyankor nem számított semmi, olyankor úgy éreztem bármit meg tudnék tenni... " de ez nem múlt el, ez most van és még mindig a tiéd. Elönt a vágy, az a vágy, amit hozzáköt, eltorzít mindent, de pillanatok alatt már csak azt érzed, hogy két felhevült test egymáshoz ér, ragadtok egymáshoz és újra érzitek egymás ajkát.


Eljött az idő, menni kell, félreérthetőség, FAIL összefüggések elkerülése érdekében először kérlek nekem írj! 

További szépet, Sziasztok! |--- Bearmax ---|

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bearmax.blog.hu/api/trackback/id/tr543404199

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása