HTML

Gondolatok...

Gondolatai egy olyan eltévelyedett embernek, (gyereknek) akinek nagyon fáj egy szélsőséges érzelem...

Friss topikok

Linkblog

Bővül...

bearmax 2011.03.06. 12:44

Ennyire nem menjünk előre a történetben, inkább nézzük részleteiben


 Általános: 

Ebben a részben megpróbálom az akkori emlékeimet összeszedve, leírni azt ami megteremtette a mostani állapot alapjait.

Az általános iskolában egyszerű kíváncsiság hajtott minden fiút/lányt - kinek mi... Akkoriban gyakran feljött a felvilágosítás stb. süketelés mikor már mindent tudtam akkor, a rengeteg könyv és újság elolvasása után - csak egy dolog nem volt tiszta, hogy én mit érzek - de ezt nem kérdezhettem meg senkitől! Így az akkor kíváncsiskodás már-már néha addig "fajult" hogy akkor maradjunk suliban az utolsó óra után és nézzük meg a másikét. Mint fiatal fejjel mért ne lettem volna benne minden huncutkodásban és rosszaságban - sőt, mikor erre voltam kíváncsi. Akkoriban még valahogyan bennem is volt az hogy egy nőt kell szereznem és nekem vele kell lennem, kényeztetni, foglalkozni vele mint valami flancos háziállattal. Na ez volt nekem a rémálom hogy nekem ha vannak már érzéseim, ha nincsenek akkor is az az elfogadott séma hogy házasság-gyerek-munka. Egyértelműen ez nem volt ínyemre mert én ebben nem szerettem volna részt venni, mert nekem erős meggyőződésem volt az hogy nekem Más kell!!


II.: Huncut! 

Még részletesebben is taglalva az iskolai eseményeket, eljutottunk oda hogy megmutattuk egymásnak és ami azt illeti, mindenki az enyémmel volt elfoglalva... Hogy az enyém mért ekkora, meg mért ilyen szőrös! Miután ez megtörtént akkori barátaimat nem tudtam kihagyni abból amit látnak és élveznek! Feljött a téma hogy akkor ez legyen rendszeres. Egyre többször maradtunk az iskolában tovább hogy a másikét lessük. Egy alkalommal többre került sor...

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bearmax.blog.hu/api/trackback/id/tr522715002

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása