HTML

Gondolatok...

Gondolatai egy olyan eltévelyedett embernek, (gyereknek) akinek nagyon fáj egy szélsőséges érzelem...

Friss topikok

Linkblog

Komolyan akarom!

bearmax 2011.03.29. 18:11

Az általános iskolai bohóckodás (egymás péniszének (farkának) bámulása) számomra kezdett unalmas lenni de mint gyerekfejjel már akkor úgy vélekedtem hogy biztosan beteg vagyok és csak nem tudok magammal mit kezdeni azért vannak egyre perverzebb és pikánsabb gondolatok... :) A számomra első, sem mint inkább kellemes volt mert nagyon megtetszett az egyik nagyobb pocakos tanárbácsi... Egy időben már oda fajult" hogy mindenben csak azt láttam hogy Ő most biztosan megy sexelni valakivel mert a macika kanos! Későbbiekben már azt is megállapítottam hogy van-e rajta alsónadrág vagy nincs. Ez számomra elég jónak tűnt míg fel nem fedeztem hogy egy szintén pocakos egyénnel mászkál mindenhova.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bearmax.blog.hu/api/trackback/id/tr972782661

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása